مواضيع الرئيسية

مراجعة Watch Dogs

انهردة هتكلم عن اللعبة ال الاعلانات بتاعتها خليتها اسطورة و لما نزلت اكتشفنا العكس ، "Watch Dogs"








اللعبة طبعا حلوة بس كانت قدامها الفرصة تكون احسن
في  البداية المهمات مسلية بعض الشئ في تكرار في المهمات و ده شئ مش مسلي و المهمات الجانبية تقريبا مبتتغيرش هم كم مهمة و تعيد فيهم .

قيادة السيارات كانت مش قد المتوقع القيادة مش حلوة و متقدرش تضرب بأي سلاح و انت بتسوق يمكن قيادة الدراجات الهوائية كانت مسلية اكثر بس برضو كان فيها اخطاء انت كنت ممكن تخبط في عربية و انت ماشي بسرعة و حتي متقعش منه ...!!!


نظام ال ""كرافتينج" كان رائع فيها  تقدر تقطع النور بالكامل في المنطقة ال انت فيها و ده بيساعد لما تكون عايز تهرب من مكان :) .

الاسلحة كانت حلوة و متنوعة بس كان ممكن تكون احسن

النظام الاول مرة يتحط في لعبة اوبن ورلد الهاك
الهاك كان بالنسبالي مفيد جدا في كل المهمات بالذات الهروب من البوليس و الاقتحام ..
الاقتحام كنت بقف قدام المكان و اعمل المهمة كاملة و انا واقف برا بدون اسلحة حتي كل البعمله اهكر الكميرات لحد ما اوصل لل انا عايزه و اوقات بفجرهم كلهم و انا واقف برا ..

الهروب من البوليس تقدر تعطل الطيارات تقفل الطرق تعطل الاشارات كان شئ مسلي .

نيجي للعالم المفتوح المدينة مكانتش كبيرة و يعتبر مفيهاش حيوية بس في شوية العاب علي الموبيل مسلية :)

الجرافيك قل بدرجة كبيرة عن الكان اتعلن عنه و ده شئ ازعجني جدا
اللعبة حلوة بس كانت تقدر تبقا احسن من كدا بكثير :)
و في اشاعات بتقول ان الجزء التاني من اللعبة تحت التطوير و هيتعلن عنه في  2015
و انه في سان فرانسيسكو
التقيم:
العالم المفتوح : 7
القصة : 8
الجيم بلاي : 9
الجرافيك : 7
التقيم النهائي : 8.5
            و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

0 التعليقات:

تصميم : AOY.7X